27 Haziran 2009

12

belki de ilk öğrenenlerden biriyim michael jackson'ın öldüğünü... hiç televizyon izlemeyen ben o gece teyzemde kalıyorken can sıkıntısınden tv'yi açtım. 1. kanal bbc olarak açılıyor. hava durumu bitti ve breaking news olarak konuya giriverdiler. "rumors says michael jackson is dead" cümlesini gördüğüm an rahmetli anneannem geldi aklıma. heal the world şarkısının klibini deli divane aşık bi şekilde izlerken anneannem kızardı "aman ne seviyosun şu kunta kintiyi" diye. canım ya...
tutuanacak bi dal aradım resmen. 2'den önce uyumaz annem. o yüzden yapıştım telefona. meğer uyuyormuş. sesim titreye titreye "anne ya michael jackson öldü diyolar" dedim. "ne diyosun!!!!" diyerek fırladı yatağından ve tv'yi açtı.
ingilizce bilmediğim halde şarkılarını dinleyerek kelime uydurup şarkılarına eşlik ettiğim adamdı.
ölüm ya...
hiç bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum hem kendim hem de çevremdeki sevdiklerim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder