16 Haziran 2009

10


şeytan dürter ya hani aniden bişi yapman için, dürttü beni de... ayda yılda bi bakarım onun facebook profiline kimleri eklemiş, napmış bakmak için (sanki bi sıfatım varmış hayatında gibi!)... gördüğüm şey şu oldu:
"x ve eski kız arkadaşı are now friends."
hani şu sonrasında toparlanamadığı, hani "ben bu zamana kadar sadece 1 kadın ile uyuyabildim" dediği, hani birkaç hafta içinde ayrılmalarının üzerinden tam 1 sene geçmiş olan...
bi de utanmadan ortaokul zekasıyla en yakın arkadaşlarımdan birisi ile aralarını yapmam için hiç çaba sarfetmediğimi söylemesinin ardından bariz siklemediğimi farkedince "hiç ciddiye aldın mı sen bunu çok merak ettim neler kurdun kafanda" diyebilecek kadar ve bilerek verdiğim yetersiz cevaplar karşısında canı sıkılıp "hayır merakımı gideremedin iyi geceler" diyip çekip gidecek kadar... of çok sinirliyim, çok kırgınım sonlandıramıyorum bile cümlelerimi!!!
kıçımı yırtıyorum, ben ben olmaktan çıkıyorum ama olmuyor, değmiyor!
aferin gerizekalı benliğim!
aferin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder