19 Ekim 2010

26

yalnızım şu an.
ruhen değil.
seneler sonra ilk kez yalnız kalıyorum evde.
geçtiğimiz haftayı sevdiğim adamın mis kokusunu içime çeke çeke uyurken bugünlük ayrı kaldık.
ben ayrı kalmak istemiyorum.
ben ne yaşıyorsam kimseden gizli saklı yaşamak istemiyorum.
bak az önce 1 üstteki cümleyi siliyordum. niye ki? gerçek duygum bu değil mi? neden saklıyorum ki?
az önce vakti zamanında en yakın arkadaşım olan kızın sözlendiğini gördüm.
nası olur diye şaşırdım. (çünkü geçimi mümkün olmayan birisi!)
sonra kıskandım.
hem de çok!
çok sevdiğim bir adam var.
hem çocuğum, hem babam, hem abim, hem en yakın arkadaşım, hem sevgilim olan cinsten.
hayatımı sonuna kadar onunla geçirmek istediğim cinsten.
onu ne kadar çok sevdiğimi bilen.
nereye gidiyoruz?
mutlu son olacak mı?
olsun be...

"the bed is too big without you"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder